ZNAJDŹ NA STRONIE
AKTUALNOŚCI
Lokomotywa DRAGON w BCT
Przewoźnik kolejowy Freightliner PL otworzył nowe połączenie pomiędzy Brzeskim Terminalem Kontenerowym a BCT i pozostałymi portami Trójmiasta.
Nowe połączenie Containerships z BCT
Containerships uruchamia nowe połączenie żeglugowe między BCT a Wielką Brytanią.
- Kierownik Biura Sprzedaży i Obsługi Klienta
- Specjalista ds. Sprzedaży
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BCT-Bałtycki Terminal Kontenerowy Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni ul. Kwiatkowskiego 60.
Podstawowe informacje
Przy obecnych rocznych możliwościach przeładunkowych wynoszących 1 mln TEU, Bałtycki Terminal Kontenerowy (BCT) w Porcie w Gdyni jest jednym z największych terminali w rejonie Bałtyku i wiodącym terminalem kontenerowym w Polsce.Rekordowy wynik osiągnięty w 2007 roku – 493 860 TEU, sprawił, iż BCT uplasował się na 3 miejscu wśród terminali kontenerowych w rejonie Morza Bałtyckiego.
W maju 2003 ICTSI (Międzynarodowy Operator Terminali Kontenerowych) uzyskał koncesję przyznaną przez władze portu w Gdyni, zezwalającą na rozwój, działanie i zarządzanie terminalem kontenerowym w Gdyni, Pomorze, Polska. Koncesja obejmuje okres 20 lat. ICTSI zakupił 100 procent Bałtyckiego Terminala Kontenerowego (BCT).
Międzynarodowy Operator Terminali Kontenerowych (ICTSI) zajmuje się zakupem, rozwojem, zarządzaniem i obsługą portów i terminali kontenerowych na całym świecie.
ICTSI został założony w grudniu 1987 na Filipinach i od 20 lat jest wiodącym operatorem wśród międzynarodowych terminali kontenerowych. Posiada zdolność adaptacji do różnych środowisk działania i znacznie wzbogaca wartość obsługiwanych terminali, poprzez zwiększenie ich wydajności na każdym poziomie. ICTSI również dowiódł swoich możliwości w kwestiach dotyczących procesu prywatyzacji, rozbudowując zarówno rozwinięte jak i nowo powstające gospodarki.
ICTSI rozpoczął obsługę swojego pierwszego terminala kontenerowego w 1988 roku, krótko po wygraniu międzynarodowego przetargu na zarządzanie i obsługę Międzynarodowego Terminala Kontenerowego w Manili (MICT), jedynego międzynarodowego terminala kontenerowego na terenie Filipin. Inwestycje w struktury portowe, wyposażenie, technologię informacyjną i siłę ludzką w krótkim czasie przeistoczyły MICT w wiodący (pod kątem wartości) i najbardziej nowoczesny krajowy terminal, którą to pozycję zajmuje po dziś dzień. MICT jest flagowym przykładem działalności ICTSI i stanowi wzorzec Grupy ICTSI w ramach jej wszystkich innych działań, zarówno na Filipinach jak i zagranicą
Po umocnieniu i ujednoliceniu swojej podstawowej i flagowej działalności, ICTSI zrealizował możliwość zajęcia pozycji niezależnego międzynarodowego operatora terminali i w 1994 rozpoczął agresywny międzynarodowy i krajowy program ekspansji. Dziś, Grupa ICTSI działa w 11 krajach, na czterech kontynentach.