BCT Gdynia
PRZETARGI
Kierownik Biura Sprzedaży i Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Project Cargo
BCT na Facebooku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BCT-Bałtycki Terminal Kontenerowy Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni ul. Kwiatkowskiego 60.

2015-06-05

Największy kontenerowiec na BCT

Dzisiaj, około godziny 7:00, do nabrzeża Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego przybił MSC Charleston – największy kontenerowiec w historii gdyńskiego portu.

2015-01-12

Inauguracja nowych suwnic BCT

Po trwających prawie miesiąc testach i ostatnich przygotowaniach, w piątek oficjalnie powitano nowe suwnice nabrzeżowe Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego.

2014-12-12

Nowe suwnice nabrzeżowe

W niedzielę 7 grudnia do BCT przybyły dwie nowe suwnice STS. Dziś zakończono operację rozładunku.

<1234567>

2015-06-05

Największy kontenerowiec na BCT

Dzisiaj, około godziny 7:00, do nabrzeża Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego przybił MSC Charleston – największy kontenerowiec w historii gdyńskiego portu. Mierzący 324 metry statek jest jednocześnie najdłuższym statkiem jaki do tej pory obsługiwano w Gdyni.

MSC Charleston zbudowany został w 2006 w koreańskiej stoczni Hanjin Heavy Industries ma pojemność 8 089 TEU – dla porównania, dotychczasowy rekordzista, również obsługiwany w BCT, MSC Krystal miał pojemność 5 762 TEU. Jednocześnie, statek o długości 324 m i szerokości 42 m jest najdłuższym i jednym z największych, jakie do tej pory gościły w Gdyni.

MSC Charleston przypłynął do Gdyni z Kłajpedy na Litwie i pozostanie w porcie przez około dobę. W tym czasie przeładowanych zostanie finalnie ok. 2 tys. kontenerów a statek uda się w dalszy rejs do Antwerpii w Belgii.

W kolejnych latach planowane jest oddanie przez Zarząd Morskiego Portu Gdynia do użytku nowej obrotnicy. Wraz z planowanym na kolejne lata pogłębieniem kanałów portowych do 15,5m pozwoli to na obsługę statków o pojemności do 12-13 tys. TEU – a więc takich, które stanowią trzon współczesnej floty kontenerowców pełnomorskich.


Copyright © 2011 BCT , All rights reserved
Tworzenie stron Webton.pl

NEWSLETTER

imię:e-mail:
Chcę zrezygnować »